اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۶ - 16 January 2018
رییس ستاد دهه فجر استان تهران:
رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: ساعت ۹:۳۰ روز ۱۲ بهمن، زنگ ورود امام(ره) به کشور در حرم مطهر ایشان به صدا در می آید.

زنگ ورود امام(ره) به کشور در حرم مطهر ایشان به صدا در می آید

به گزارش عصرپرس به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در جلسه هماهنگی مراسم ۱۲ بهمن با اعضا اجرایی حرم مطهر امام راحل(ره) طی سخنانی گفت: ۱۲ بهمن روزی است، که خورشید ولایت در کشور ما طلوع کرده و پرده های ظلمت را دریده و طاغوت را زمین گیر کرد.

وی افزود: ما با برگزاری مراسم پرشور ۱۲ بهمن در پی این هستیم، که ارادت خود را نشان دهیم، امروز یکی از اهداف دشمن تخریب امام(ره) ، تفکر و راه امام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که وظیفه ما در سال جاری با توجه به برخی تحرکات اخیر دشمنان سنگین تر است، اظهار داشت: باید از این فرصت برای خنثی سازی توطئه های دشمنان استفاده کرد، باید دشمنان بدانند ملت ایران هرگز از راه نورانی امام(ره) فاصله نمی گیرند.

محمودی با بیان این که ملت ایران پای آرمان های انقلاب و امام(ره) ایستاده اند، گفت: دهه فجر به خوبی عشق و علاقه به امام عزیز(ره) را به نمایش خواهد گذاشت.

وی به تلاقی ایام فاطمیه با دهه فجر اشاره کرد و افزود: پیوند بین فاطمه در این ایام مورد توجه قرار گیرد، امام راحل(ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی شاگرد مکتب فاطمیه(س) است.

رییس ستاد دهه فجر استان تهران اظهار داشت: از ساعت ۹ صبح مراسم آغاز دهه مبارک فجر در حرم امام(ره) برگزار می شود و در ساعت ۹:۳۰ نیز زنگ ورود امام به صدا در می آید.

نام:
ایمیل:
* نظر: