اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - 04 September 2021
مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تمدید شد.
تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه کارشناسی ارشدبه گزارش عصرپرس، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در ۸ شهریور ماه جاری، ضمن اعلام اصلاحات جدید این دفترچه، به اطلاع متقاضیان مجاز به انتخاب رشته این آزمون می‌رساند آن دسته از متقاضیانی که تا  امروز (۱۳شهریورماه) برای انتخاب رشته اقدام نکرده اند، می توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۵ شهریور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده  به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که پیش از این نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۵ شهریور، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

همچنین با توجه به اعلام رشته‌های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی در ۱۳ شهریورماه به این سازمان و ضرورت انجام هماهنگی با دانشگاه های پذیرنده، اصلاحیه سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته در بعدازظهر روز یکشنبه ۱۴ شهریور  از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: