اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۳۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
سخنگوی شورای نگهبان؛
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه سطح اتصال دستگاه های الکترونیگ بالای ۹۹ درصد است، گفت: از ۲۲ حوزه انتخاباتی هشت حوزه از مراکز استان ها هستند که انتخابات در آن ها به صورت الکترونیک برگزار می شود که تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبودیم و انتخابات رضایت بخش بوده است.
سطح اتصال دستگاه های الکترونیگ بالای ۹۹ درصد استبه گزارش عصرپرس، هادی طحان نظیف روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران گفت: فرایند رای گیری در حال انجام است و به هموطنان توصیه داریم تا رای گیری را به ساعات پایانی نگذارند. البته پایان زمان انتخابات ساعت ۱۸ است که در خصوص تمدید انتخابات اطلاع رسانی می شود.

وی به نبود مشکل در فرایند انتخابات تا به این لحظه اشاره کرد و گفت: همکاران از طریق سامانه مردم ناظر در خدمت مردم هستند و بدون وقفه موضوعات را پیگیری می‌کنند. البته موارد اندکی تخلفات گزارش شده که در حال رصد هستیم.

طحان نظیف ادامه داد: از ۲۲ حوزه انتخاباتی هشت حوزه از مراکز استان ها هستند که انتخابات در آن ها به صورت الکترونیک برگزار می شود که تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبودیم و انتخابات رضایت بخش بوده است.

سخنگوی شورای نگهبان سطح اتصال دستگاه های الکترونیگ را بالای ۹۹ درصد اعلام کرد .

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: یک مجلس قوی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد امیدواریم با حضور مردم، نمایندگان باقی مانده به مجلس راه پیدا کنند و این به اراده و رای مردم به انجام می رسد. فرایند انتخابات با خللی مواجه نیست و مردم اگر مشکلی دارند از طریق سامانه مردم ناظر مشکل خود را بیان کنند.

وی تاکید کرد: دوستانی که در مرحله قبل در حوزه ای رای دادند باید در همان حوزه رای دهند.

وی با بیان اینکه ما در این مرحله هم رای اولی داریم گفت: در این مرحله هم ممکن است رای اولی داشته باشیم رای اولی ها هم از این فرصت استفاده کنند تا تصمیمات مهمی برای کشور گرفته شود متولدین ۲۱ اردیبهشت ۸۵ به قبل می‌توانند در رای گیری شرکت کنند.

سیامک ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان پس از انداختن رای در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این که بخش کمی از ظرفیت مجلس به مرحله دوم رفته ولی همه در شورا آمادگی کامل را داشته و دارند که انتخابات به نحو احسن برگزار شود.

وی افزود: انتخابات در درصد بالایی از شعب سر وقت آغاز شده و حضور مردم حضور خوبی بوده است، امیدواریم تا پایان ساعت رای گیری این حضور ادامه داشته باشد.

ره پیک ضمن تشکر از دست اندرکاران انتخابات گفت: کسانی که در مرحله اول و دوم تلاش کردند انتخابات امنی برگزار شود تشکر کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: