اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۶ - 11 January 2018
هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مبلمان اداري و هشتمين نمايشگاه بين المللي معماري و دکوراسيون داخلي ايران در تهران آغاز به کار کرد.

برگزاري دو نمايشگاه بين المللي در تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، در نمايشگاه بين المللي مبلمان اداري علاوه بر توليد کنندگان داخلي نمايندگاني از کشورهاي چين ، کره جنوبي، ايتاليا و تايوان حضور دارند و در فضايي به وسعت 9 هزار متر مربع آخرين توانمندهاي خود را در معرض ديد عموم قرار مي دهند.

اين نمايشگاه، امسال با شعار نمايشگاه: سکوي صادرات آغاز به کار کرده و صادرات و معرفي توانمندي هاي صادراتي ايران، مهمترين اولويت برپايي اين نمايشگاه است.

حمايت از توليد مبلمان اداري با طراحي ايراني و فرهنگ سازي و تشويق فعاليت هاي صادراتي و فراهم کردن بستر ارتقاي سطح کمي و کيفي طراحي، توليد ، فروش و صادرات توليدات و محصولات ايراني مهمترين اهداف برپايي نمايشگاه است.

همچنين در نمايشگاه بين المللي معماري و دکوراسيون داخلي ، 193 شرکت داخلي و 19 شرکت خارجي از کشورهاي ايتاليا، آلمان، چين، فرانسه و ترکيه جديدترين صنايع، تجهيزات ،توليدات و خدمات خود را ارائه و در معرض علاقمندان قرار داده اند.

در هشتمين نمايشگاه بين المللي معماري، دکوراسيون داخلي وخانه مدرن که تلفيقي از دانش، هنر و صنعت است، علاوه بر شرکت هاي خصوصي، برخي سازمان ها و دستگاههاي دولتي هم توانمندي هاي خود در حوزه هاي مختلف طراحي و مشاوره معماري و دکوراسيون داخلي و همچنين آخرين دستآوردها و توليدات حوزه هاي نانوتکنولوژي و بيوتکنولوژي را عرضه مي کنند.

در اين نمايشگاه همچنين انواع خانه پيش ساخته، نور پردازي و هوشمند سازي، فناوري هاي نوين تاسيسات، مبلمان و تجهيزات مربوط به فضاي باز، تجهيزات دکوراسيون داخلي،انواع پرده، کاغذ ديواري، پوشش هاي تزئيني، ديوارپوشي، لوازم ويژه دکوراسيون و تزئيني، مبلمان ورزشي و تفريحي، انواع لوازم الکترونيکي شامل هوشمندسازي، سيستم هاي کنترل از راه دور، سيستم هاي ايمني ساختمان، سيستم هاي پالايشي مواد و ديگر محصولات و طرح ها، به معرض نمايش گذاشته مي شود.

نمايشگاه بين المللي معماري، دکوراسيون داخلي و خانه مدرن در فضايي بالغ بر 20 هزار متر مربع برگزار مي شود و نسبت به دوره گذشته 20 درصد افزايش مشارکت کننده داشته است که اين موضوع نشان از رشد و توسعه حوزه طراحي و معماري صنعت ساختماني کشور دارد.

معرفي توانمندي هاي داخلي درحوزه توليد محصولات و خدمات معماري و دکوراسيون ،آشنايي شرکت هاي ايراني با آخرين فناوري هاي روز دنيا، معرفي آخرين توانمندي ها و فناوري هاي نوين به ويژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژي و بيوتکنولوژي، ايجاد فرصت هاي تجاري جديد، اشتغالزايي ، فراهم کردن زمينه تعامل بين دانشگاه و توليدکنندگان و شناسايي ظرفيت خدمات صادراتي حوزه دکوراسيون کشور، مهمترين اهداف برگزاري هشتمين نمايشگاه بين المللي خانه مدرن، معماري داخلي و دکوراسيون است.

براساس این گزارش، اين دو نمايشگاه از امروز تا 24 دي از ساعت 9 تا 17 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آماده بازديدعلاقه مندان است..

نام:
ایمیل:
* نظر: