اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - 12 December 2017
مراسم وداع و تشییع کوهنوردان کشور؛جان باخته درحادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد برگزارشد

تشییع کوهنوردان حادثه اشترانکوه لرستان امروز در مشهد برگزار شد

به گزارش عصرپرس از صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مراسم وداع با پیکر 6 تن این جان باختگان با حضور گسترده مردم درورزشگاه  تختی مشهدبرگزار شد.

سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت :عشق به مردم در سراسر وجود کوهنوردان امدادگر موج می زد و ما امروز سوگوار این فرزندان امام رضا (ع) هستیم که در غربت جان به جان آفرین تسلیم کردند.

زحمتکش رئیس هیات کوهنوردی استان هم در این مراسم گفت: هنوز 50 نفر از نجاتگران در قالب تیم جستجو و نجات در ارتفاعات اشترانکوه لرستان در حال جستجو ی پیکر "سید علی حسینی" دیگر کوهنورد خراسانی هستند.

در ادامه این مراسم پیکرهای 6 کوهنورد جان باخته بر دوش مردم و همنوردان بازمانده آنان گرد زمین چمن ورزشگاه تختی مشهد تشییع و قبل از انتقال به محل تدفین  برای طواف و اقامه نماز به حرم رضوی منتقل شد.

پیکر اکرم حقانی هفتمین کوهنورد جان باخته در حادثه اشترانکوه دیروز برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهش شهرستان اسفراین در خراسان شمالی منتقل شد.

پیکر 3 تن از این کوهنوردان جانباخته  در بهشت رضای مشهد خاکسپاری و سه تن دیگر در شهرستانهای زادگاهشان به خاک سپرده می شود .

نام:
ایمیل:
* نظر: