اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - 05 December 2017
فتاح در آیین افتتاح ۴۱۵۰ پروژه عمرانی سپاه اعلام کرد
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان کار سپاه فوق امدادی است.

اقدامات سپاه در محرومیت زدایی کار فوق امدادی است

به گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز؛ پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز (سه‌شنبه، 14 آذر) در آیین افتتاحیه 4 هزار و 150 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: کار کمیته امداد رسیدگی به محرومان است، سپاه نیز در عرصه محرومیت زدایی دقیقا همان کار را می‌کند، کار شما فوق امدادی است و شما کار ریشه‌ای انجام می‌دهید. 

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه هر کجا نیروهای مسلح و سپاه وارد میدان شده‌اند، دشمن شکست کامل خورده است، ادامه داد: در زمینه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه موفقیت‌های خوبی داشته و تاکنون در هیچ عرصه‌ای برای پاسخ به نیازهای نظام و کشور عقب‌نشینی نکرده و به فضل الهی پیروز هم شده است.

 فتاح با بیان اینکه فرهنگ محرومیت‌زدایی باید در جامعه نهادینه و تقویت شود، اظهار داشت: مردم مناطق مرزنشین و محروم باید با کمک‌های ما کارها را خودشان انجام دهند که خود اشتغالی و خودکفایی از عرصه هایی که باید به آنها کمک کرد.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر این موضوع که اقدامات سپاه نشان داد که مسیر به خوبی طراحی و تبیین شده است و در حال حرکت به سمت قله هستیم، گفت: ما باید کاری کنیم مردم مناطق محروم فعالیت های خود را انجام دهند و دستگاه های اجرایی نیز کمک کنند یا به عبارت بهتر خود اشتغالی را بین تک تک افراد مناطق محروم ترویج دهیم.

 وی با اعلام اینکه در زلزله کرمانشاه، منزل 6 هزار مددجوی کمیته امداد آسیب دید و ما آنها را بازسازی خواهیم کرد، عنوان کرد: طبق توافق دولت و سپاه مقرر شده است سپاه برای اسکان موقت زلزله زدگان کانکس به مناطق زلزله‌زده ارسال کند و ما هم در تلاش هستیم تا اسکان موقت زلزله‌زدگان را کامل کنیم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه سال گذشته توافق شد 4 هزار و 200 پروژه عمرانی تکمیل شود، گفت: این پروژه‌ها در 6 استان در حال ساخت است و 80 درصد نیز پیشرفت داشته‌اند، اگر چه قدری زمان اتمام این پروژه‌ها زیاد شده است، اما باید تلاش کنیم این پروژه‌ها را خوب و مقاوم بسازیم تا در مواقع ضروری آسیب نبینند.

 فتاح در پایان خاطر نشان کرد: در زلزله کرمانشاه نیروهای مسلح به خوبی وارد عمل شدند و مطمئن باشید که این اقدامات فراموش نخواهد شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: