اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - 27 November 2017
پلیس امنیت به پرونده آتش‌سوزی در باشگاه پرسپولیس ورود کرد تا عامل یا عاملان این قضیه هر چه سریع‌تر مشخص شود.

ورود پلیس امنیت به ماجرای باشگاه پرسپولیس

به گزارش عصرپرس به نقل از باشگاه پرسپولیس، ساختمان این باشگاه، شب گذشته با آتش زدن و حمله نافرجام اشخاص ناشناخته‌ای تهدید شد که در پی آن نیرو‌های انتظامی پیگیر حادثه است تا ماجرا دقیق روشن شود.

سایت پرسپولیس درباره جزییات این حادثه توضیح داده: در بررسی دوربین‌های مدار بسته باشگاه، این موضوع کمی مشکوک بود، چرا مهاجم قصد داشته خودرویی را که مقابل باشگاه بوده را به آتش بکشد، وقتی در ادامه متوجه می‌شود خودرویی از مقابل به سمتش می‌آید ترسیده و گالن بنزین را همانجا رها می‌کند.

در ادامه، نگهبان باشگاه هم که از موضوع مطلع شده برای آنکه آتش به خودرو‌های اطراف و ساختمان باشگاه سرایت نکند با پا برای خاموش کردن آتش اقدام می‌کند، همین موضوع باعث مصدومیت وی می‌شود.

البته نیروی انتظامی هم که از شب گذشته در محل حادثه حاضر شده موضوع را بررسی و تحقیقات هم‌چنان ادامه دارد. حراست باشگاه هم پیگیر این مساله است.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس، در خصوص آتش‌سوزی مقابل باشگاه پرسپولیس که شب گذشته اتفاق افتاد، گفت: وقتی به من این موضوع را اطلاع دادند خیلی سریع خودم را به باشگاه رساندم. فیلمی که دوربین‌های مدار بسته باشگاه ضبط کرده است را دیدیم که فردی یک بطری مثل بطری شیر در دستش بود و بعد از یکی دو بار رد شدن از جلوی باشگاه آن را مقابل در پلمپ شده مجاور در اصلی باشگاه ریخت و بعد با کبریت آن قسمت را به آتش کشید و شدت آتش به گونه‌ای بود که خود این فرد که صورتش را پوشانده بود نزدیک بود در آتش بسوزد.

وی ادامه داد: دری که پلمپ شده در مجاورت در خانه یکی از همسایگان باشگاه بود و حالا پلیس امنیت به صورت جدی به این موضوع ورود کرده تا عامل یا عاملان این سوء قصد و آتش‌سوزی مشخص شوند.

گرشاسبی در خصوص فیلمی که در این باره منتشر شده و آن‌ها خود را عضو یک گروهک ضد انقلاب معرفی می‌کنند، تصریح کرد: این مسائل در تخصص و حیطه کاری ما نیست. شاید آن‌ها می‌خواستند رد گم کنند. قرار است پلیس امنیت به صورت ویژه و تخصصی این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و مطمئنا پس از مشخص شدن زوایای گوناگون این اتفاق آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: