اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - 16 October 2017
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۷) امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
نمایشگاه ایران تله کام 2017 آغاز به کار کرد

به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، در این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد مخابراتی کشور شناخته می شود، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اپراتورها، شرکتهای داخلی و خارجی، تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار در حوزه سیستم‌ها، تجهیزات و سرویسهای مخابراتی و ارتباطات، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را معرفی کرده و در معرض نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه که تا 27 مهر برپاست، علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگان و شرکت هایی از 15 کشور شامل اسلوونی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، لتونی، نروژ و یونان حضور دارند.

در ایران تله کام 2017 در مجموع 225 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 93 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آن‌ها در فضایی به وسعت 32 هزار متر مربع آخرین دستاوردها و فناوری های خود را عرضه کرده اند.

علاوه بر حضور نمایشگاهی شرکت ها، در حاشیه برگزاری این رویداد، برای اولین بار نشست های تخصصی با رویکرد اقتصاد دیجیتال، الزام های 2.5 برابر شدن بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس برنامه ششم توسعه و نیز تبیین پیوست فناوری برگزار می شود.

نخستین پنل تخصصی، بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه، با عنوان  "اقتصاد دیجیتالی" با حضور محمدجواد آذری جهرمی برگزار می شود

نام:
ایمیل:
* نظر: