اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - 16 September 2017
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: طی روزهای اخیر هزاران نفر از مسلمانان مظلوم به بدترین صورت کشته می شوند و جنایت دولت میانمار کمتر از جنایت داعش نیست و اخبار و عکس های رسیده نشان دهنده ظلم های انجام شده است.
جنایت دولت میانمار کمتر ازداعش نیستبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، خیلدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کوهسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم علیرضا جعفری از شهدای افغان در این منطقه و تقدیر از حوزه سیدالشهدا در راستای برپایی یادواره شهید مذکور گفت: دادستان شهرستان نظرآباد با حضور به موقع خود و با همکاری نیروهای امنیتی به موضوع شهرداری و شورای این شهرستان به موقع ورود کردند و مسئله را همین ابتدا در نطفه خفه کردند که این مهم قابل تقدیر است.

وی افزود: مردم از تشکیلات قضایی و امنیتی انتظار دارند سریع به مسائل مرتبط با حقوق مردم ورود کنند تا حق آنها پایمال نشود و همچنین حمایت حاجی رضا شاکرمی دادستان محترم مرکز استان البرز موجب شد عده ای به امور و مسئولیت های خود توجه کافی داشته باشند.

خیلدار به ظلم و جنایت دولت میانمار به مردم مسلمان این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: دولت رفتار وحشیانه ای در پیش گرفته است و البته ما امروز در سوریه و عراق از مسلمانان دفاع می کنیم لذا نسل جوان ما می توانند در فضای مجازی این ظلم ها را به گوش دولت های به اصلاح مدافع حقوق بشر که خوی استکباری دارند برسانند چرا که غرب با کوچکترین اتفاقی علیه خود داد و بیدادش گوش دنیا را کَر می کند.

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر هزاران نفر از مسلمانان مظلوم به بدترین صورت کشته می شوند و جنایت دولت میانمار کمتر از جنایت داعش نیست و اخبار و عکس های رسیده نشان دهنده ظلم های انجام شده  است.

خیلدار با تاکید بر اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس و ماه محرم هستیم گفت: این دو مناسبت جلوه هایی از ایثار و مقاومت و شهادت بوده و همه می دانیم که بسیاری از جوانان کشور در سال ۱۳۵۹ دست به اسلحه شدند و از رفاه دنیا گذشته و به دفاع از کشور پرداختند و امروز این حرکت را در دفاع خارج از مرز ها با نماد مدافعان حرم شاهدیم.

وی افزود: کمتر از ۵ ماه از حادثه امسال مجلس گذشته و اگر رشادت مدافعان نظام نبود کشور به خطر افتاده و ما آسایش و آرامش نداشتیم لذا باید یاد شهدا را گرامی و راه آنها را زنده نگاه داشته و از خانواده های آنها دلجویی کنیم.

خیلدار اظهار داشت: نمی توان دین دار بود و بی تفاوت از کنار مسائل به آسانی گذشت که چه بر سر مظلومان خواهد آمد.
 لذا همه باید احساس مسئولیت کرده و در میدان حضور یافته و همانند شهید حججی ها که سر دادند در راه مقاومت گام برداریم و فضای آگاهی و دانش را رشد داده و آگاهی را به حدی برسانیم که استکبار نتواند بر ما غلبه کنند.

وی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم و شهید دادیم تا ثابت کنیم ما بی تفاوت نیستیم و مسئولیت پذیریم و در برابر خدای خود و خون شهدا متعهد هستیم و نمی توانیم چشم بسته و غیر مسئولانه نگاه کنیم چرا که رمز بقای جمهوری اسلامی وحدت و مقاومت مردم در پشت سر گذاشتن مشکلات است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه باید همه کسانی که در عرصه مقاومت و ایثار و پایداری نظام ایستادگی کردند را مورد تکریم قرار دهیم خاطر نشان داشت: هشتمین نمایشگاه کتاب استان البرز در حال برگزاری بوده و فردا 25 شهریور آخرین روز برپایی آن است لذا از همه دعوت می کنیم حضور داشته باشند زیرا ملتی که با کتاب مانوس باشد پیروز تمامی عرصه ها خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: