اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۷ تير ۱۳۹۶ - 28 June 2017
توسط معاونت ساماندهی امور جوانان صورت گرفت
معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی فراخوانی از فعالان اجتماعی دعوت کرد تا طرح‌ها و پروژه‌های خود در حوزه ازدواج و خانواده جوانان را ارائه کنند.
فراخوان طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با حوزه ازدواج، جوانان و خانواده
به گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از کلیه فعالان اجتماعی و اقتصادی که در زمینه ازدواج جوانان و تحکیم و تعالی خانواده های جوان سوابق و فعالیتهای موثری دارند دعوت کرد تا طرح و پیشنهادهای خود را در چارچوبی مشخص حداکثر تا 31 تیرماه جاری به دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان ارسال کنند.

اهداف طرح و پروژه‌های پیشنهادی شامل ارتقای توانمندی­های جوانان برای ازدواج و تحکیم و تعالی خانواده، پیشگیری از طلاق در خانواده‌­های جوان، ایجاد اشتغال در ارائه خدمات و محصولات مرتبط با ازدواج برای جوانان فارغ­ التحصیل،ترویج و فرهنگسازی سنت حسنه ازدواج و شأن والای خانواده  است.

همچنین در خصوص قالب طرح پیشنهاد می شود به صورت دوره‌­ها و کارگاه­‌های آموزشی، برنامه­‌ها و فعالیت­های توانمندسازی جوانان برای ازدواج،برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌­های مرتبط،خدمات مرتبط با ازدواج و خانواده در فضای مجازی، آموزش و مشاوره ازدواج از طریق اپلیکیشن­های موبایل، استارتاپ­های مرتبط با ازدواج و خانواده، گردشگری، آموزش و مهارتی زوجین/ گردشگری خانواده با هدف ازدواج، کارآفرینی جوانان در حوزه ازدواج و تعالی خانواده باشد.

کلیه طرح­ های دریافتی در کمیته داوری معاونت بررسی و طرح‌های غیرتکراری و نوآورانه و کاربردی در اولویت بررسی در جلسه مشترک با ارائه دهنده طرح، قرار خواهند گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: