اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 04 July 2023
پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت تشریح کرد؛
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افتتاح کلان بیمارستان غدیر با حضور رییس جمهور در روز جمعه مقارن با عید سعید غدیر گفت: برای این کلان بیمارستان، تجهیزات سرمایه ای سنگین و با فناوری پیشرفته از جمله دستگاه های توموتراپی، پت سی تی و سی تی سیمولاتور تأمین شده و به برخی دستگاه ها از جمله سایبرنایف که تا کنون در کشور وجود نداشته و در درمان تومورهای سرطانی کاربرد دارد، تجهیز می شود.
جزئیات فناوری ها و تجهیزات پزشکی کلان بیمارستان غدیربه گزارش عصرپرس از وبدا، پدرام پاک آیین با بیان این مطلب افزود: تجهیزات کلان بیمارستان غدیر از دی ماه سال ۱۴۰۰ توسط هیأت امنای صرفه جویی ارزی تامین شده که ارزش این تجهیزات بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان است.

پاک آیین با اشاره به این که تمام مراحل تجهیز و ۶۰ درصد مجموع کار احداث و آماده سازی کلان بیمارستان غدیر در دولت مردمی صورت گرفته، تصریح کرد: با تأکید رییس جمهور بر اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام و اولویت بخشی وزیر بهداشت به این پروژه، عملیات تکمیل آن سرعت گرفت.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: کلان بیمارستان غدیر در همه ابعاد درمانی تخصصی و فوق تخصصی به ارائه خدمت می پردازد و یک کلان بیمارستان ارجاعی از سراسر کشور خواهد بود.

پاک آیین با اشاره به پذیرش دولتی بیماران تحت پوشش انواع بیمه ها در کلان بیمارستان غدیر اظهار داشت: کلان بیمارستان غدیر با تعرفه های دولتی و بیمه های پایه، پذیرای بیماران از سراسر کشور خواهد بود.

به گزارش عصرپرس، بیمارستان غدیر که جنب بیمارستان شهدای تجریش احداث شده، دارای ۱۳ طبقه و ۸۲۱ تخت بیمارستانی است و به زودی با حضور رییس‌ جمهور به بهره برداری خواهد می رسد. بیمارستان‌های شهدای تجریش و غدیر در مجموع با ۱۲۰۰ تخت بیمارستانی، خدمت‌ رسانی خواهند کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: