اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۳۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 08 May 2024
با حضور وزیر نفت، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
آغاز به کار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش  با حضور وزیر نفت آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، در این نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ شرکت دانش‌بنیان، ۲۳ دانشگاه و ظرفیت حضور ۶۴ شرکت استارت‌آپی در محل سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین المللی ایجاد شده است.

متراژ در نظر گرفته شده برای شرکت‌ها حدود ۵۰۰۰ مترمربع است و در فضایی به وسعت ۷۰ هزار متر مربع، به عرضه دستاوردهای خود در صنعت نفت خواهند پرداخت.

در این نمایشگاه، وزارت نفت، شرکت ملی نفت و صنایع بالادستی در سالن ۸ و ۹، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری، استارتاپ‌ها در سالن  ۱۰ و ۱۱، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و صنایع مرتبط در سالن B ۳۸، شرکت ملی گاز و صنایع مرتبط سالن ۵، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و صنایع مرتبط و اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی (OPEX) در سالن ۴۱، اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا) در سالن‌های ۳۱ A و B، اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) در سالن ۶ و انجمن‌های تخصصی نفت و دیگر شرکت‌ها هریک در سالن‌های جداگانه حضور دارند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان این صنعت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: