اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - 12 June 2017
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره): وام اشتغال مددجویان کمیته امداد به زودی به 20 میلیون تومان افزایش می یابد.

افزایش وام اشتغال مددجویان کمیته امداد

به گزارش عصرپرس، پرویز فتاح در مراسم امضای تفاهم نامه بانک ملی ایران وکمیته امداد با هدف تسهیل و تسریع در ارائه تسهیلات به مددجویان افزود: با موافقت بانک مرکزی و در صورت   تصویب شورای عالی پول و اعتبارسرانه وام اشتغال مددجویان با رشد 30درصدی به 20میلیون افزایش می یابد.

وی گفت : دراین تفاهم نامه بانک ملی امسال متعهد به پرداخت 900میلیارد تومان تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد شده است.

فتاح با اشاره به همکاری بانک ملی در پرداخت میزان تسهیلات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، گفت: تعامل و همکاری بانک ملی با این نهاد موجب شده است که سقف تسهیلات پرداختی در سال جاری به 900میلیارد تومان افزایش یابد.

وی افزود: سال گذشته تعهد بانک ملی برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی 300 میلیارد تومان بوده است که با افزایش 3 برابری این مبلغ در سال جاری به 900 میلیارد تومان رسید.

فتاح با بیان اینکه بانک ملی طی 6 سال گذشته یک هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کرده است، افزود: با همکاری بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، 130  هزار خانوار تحت حمایت  این نهاد خودکفا شده و از چرخه حمایتی خارج شده اند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد بازوی اجرایی نظام در امر ایجاد اشتغال مددجویان است، افزود: کمیته امداد با شناسایی و معرفی افراد نیازمند و واجد شرایط به بانک های عامل به منظور توانمندسازی و خوداتکایی آنان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: