اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 03 May 2023
معاون آموزش وزارت بهداشت:
معاون آموزش وزارت بهداشت با تاکید براینکه دانشگاه برای پاسخگویی به نیاز جامعه حرکت می‌کند، گفت: باید از ظرفیت مردم در حوزه آموزش استفاده کنیم و استعداد هایی که در مردم است را در اختیار آموزش علوم پزشکی قرار دهیم.
دانشگاه ها به سمت پاسخگویی به نیاز جامعه حرکت می‌کندبه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزش وزارت بهداشت در افتتاحیه‌‌ی بیست و چهارمین همایش آموزش پزشکی و اختتامیه‌ی شانزدهمین جشنواره شهید مطهری که در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران - مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار شد، با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطر شهید مطهری ، گفت: نخبگان ما تجدید ناپذیرند و از هنرهای یک معلم و استاد این است که دانش آموز و دانشجوی او از خودش پیشرفته تر باشد و این در عمل نشان داده شده است.

باقری فرد در ادامه از مهم‌ترین برنامه های وزارت بهداشت را تدوین سند مردمی سازی آموزش دانست و گفت: باید از ظرفیت مردم در حوزه آموزش استفاده کنیم و استعدادهایی که در مردم وجود دارد را در اختیار آموزش علوم پزشکی قرار دهیم  و براساس آن همه ظرفیت ها برای آموزش علوم پزشکی کمک کند.

معاون وزیر بهداشت در ادامه گفت: آموزش علوم پزشکی ما در درمان و  بهداشت ادغام است و عمده فعالیت های ما عملی است و باعث شده  دانایی و توانایی را به فراگیرانمان آموزش دهیم. 

باقری فرد ادامه داد: نکته قابل توجه پاسخگویی اجتماعی است، آموزش باید پاسخگو باشد و دانشگاه به سوی پاسخگویی به نیاز جامع حرکت می‌کند.




خبرنگار :پروین مرادی 
نام:
ایمیل:
* نظر: