اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۳۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - 30 March 2023
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۵ هزار و ۳۱۹ نفر رسید.
فوت ۲۳ نفر دیگر در کشور براثر کرونابه گززارش سرویس اجتماعی عصرپرس بر اساس جدیدترین گزارش روزانه وزارت بهداشت، از روز گذشته تا امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۸۶ نفر از آنها بستری شدند.

در این گزارش تاکید شده است: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۵۷۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۴۵ هزار و ۶۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

درادامه این گزارش آمده است: ۶۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و همچنین تا کنون ۵۵ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۷۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۳۵۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۵۸۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۳۱۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۲۶۳ دُز رسید.

در حال حاضر ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: