اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - 01 March 2023
رییس سازمان غذا و دارو:
رییس سازمان غذا و دارو از تسهیل در بخش صدور مجوز برای شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت و کوتاه کردن مسیر کسب مجوز برای آن‌ها، خبر داد.
صدور مجوز شرکت‌های دانش بنیان سلامت محور تسهیل شدبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، سید حیدر محمدی در اختتامیه نخستین نمایشگاه سلامت بنیان، گفت: در این نمایشگاه ۹۲ شرکت منتخب از بین بیش از ۱۰۰۰ شرکت حضور دارند. تسهیل در بخش صدور مجوز برای شرکت‌های دانش بنیان و کوتاه کردن مسیر کسب مجوز برای آن‌ها، با دستور وزیر بهداشت، یکی از دستاوردهایی بود که از جانب نمایشگاه دانش بنیان حاصل شد.

وی افزود: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه راهی باشد تا در نمایشگاه سال‌های آینده شاهد افزایش تعداد شرکت‌ها و همچنین محصولات و فناوری‌های جدید از سوی این شرکت‌ها با مشکلات بسیار کمتر باشیم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، در نخستین دوره نمایشگاه سلامت‌بنیان از کتاب «حداکثر میزان باقی مانده آفت‌کش‌ها در محصولات خام کشاورزی و دامی» با حضور رئیس سازمان غذا و دارو، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی رونمایی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: