اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۳۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - 19 October 2022
ضرغامی در حاشیه هیئت دولت؛
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در جلسه اخیر شورای اقتصاد درخواست وزارت میراث فرهنگی برای تمدید معافیت مالیاتی هتل‌ها، مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری به تصویب رسید.
تمدید معافیت مالیاتی هتل ها، مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری تصویب شدبه گزارش عصرپرس، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای اقتصاد درخواست وزارت میراث فرهنگی برای تمدید معافیت مالیاتی هتل‌ها، مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری به تصویب رسید.
 
وی افزود: با اینکه این مصوبه بار مالی قابل توجهی داشت، اما به علت اهمیت این حوزه و ضرورت تقویت زیرساخت‌ها این تمدید دوساله مورد موافقت قرار گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ هم این مراکز، پنج سال معافیت پنجاه درصدی داشتند و در پی همه گیری کرونا و ضرر و زیان‌های وارده دو سال دیگر هم لازم بود که این روند ادامه یابد.
 
وزیر میراث و گردشگری تصریح کرد: پارسال تلاش زیادی شد که دولت فعالان صنایع دستی را که کسب و کار و درآمد قابل توجهی ندارند، یک طرفه بیمه کند و رئیس جمهوری با بیمه ۱۰ هزار نفر از فعالان این حوزه موافقت کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: