اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - 14 April 2022
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۷۴۴ نفر رسید.
فوت۳۳نفر دیگر در کشور براثرکرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، براساس اعلام وزارت بهداشت از روز گذشته (چهارشنبه) تا امروز (پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۳۵۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۰۲ هزار و ۵۵ نفر رسید.

طبق گزارش وزارت بهداشت، تاکنون ۶ میلیون ۹۳۴ هزار و ۶۶۴ نفر از بیماران کرونایی، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین یک هزار و ۴۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

براساس گزارش وزارت بهداشت تاکنون ۵۰ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تاکنون ۶۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۸۸ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۳۶۹ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۶۹۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۱۴۲ هزار و ۴۵۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۲۹ هزار و ۲۳۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، در حال حاضر ۳۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.




نام:
ایمیل:
* نظر: