اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - 04 February 2022
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵۷ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و مجموع جان‌باختگان به ۱۳۲ هزار و ۶۸۱ نفر رسید.
۵۷ هموطن دیگر بر اثر کرونا جان باختندبه گزارش عصرپرس از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از دیروز تا امروز ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶هزار و ۹۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۶۲نفر از آنها بستری شدند، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۵۲۰هزار و ۷۰۷نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۱۳۰ هزار و ۵۶۶نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده‌اند، دو هزار و ۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۴۵ میلیون و ۲۰۲هزار و ۵۹۲آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اکنون ۶۱ میلیون و ۲۰هزار و ۴۸۷نفر دُز اول، ۵۴ میلیون و ۴۰۵هزار و ۲۴۲نفر دُز دوم و ۱۹میلیون و ۲۲هزار و ۵۴۰نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۴ میلیون و ۴۴۹هزار و ۲۷۰ دز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۱۲ هزار و ۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اکنون ۷۷ شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفتند. ۱۷۹ شهرستان نارنجی، ۱۸۱ شهرستان زرد و ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: