اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - 13 August 2021
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در ارتباط با بحث تامین واکسن روزهای بسیار خوب و درخشانی در پیش خواهیم داشت که به اطلاع مردم هم خواهد رسید.
در مورد تامین واکسن، روزهای خوب و درخشانی را در پیش خواهیم داشتبه گزارش عصرپرس، دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه موج کرونا دلتا در کشور و در سراسر دنیا درحال تاخت و تاز است، گفت: کشورهای بسیاری همچون آمریکا، انگلیس، روسیه و فرانسه علی رغم اینکه واکسیناسیون انجام داده اند هم درگیر این موج سنگین شده اند.
 
وی ادامه داد: در جلسه امروز که به ریاست رییس جمهور برگزار شد و همه روسای کمیته های تخصصی هم در آن حضور داشتند، تصمیمات خیلی مهمی اخذ شد که ان شاالله تصمیم نهایی فردا در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به اطلاع مردم خواهد رسید.
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت به اهم موضوعات مورد بحث جلسه امروز اشاره و عنوان کرد: قطعا نیاز است که در بحث ترددها کنترل زیادی انجام شود؛ سیال بودن جمعیت می تواند به گسترش بیماری دامن زده و شرایط را بدتر کند.
 
رئیسی با بیان اینکه امروز موضوع اقناع سازی و اطلاع رسانی شفاف به مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا همه همراه شوند، ادامه داد: این موج بیماری کنترل نخواهد شد مگر اینکه همه مردم، اصناف و دولت دست به دست هم دهند.
 
وی اظهار کرد: موضوع مهمی که امروز جناب آقای رییس جمهور تاکید کرد و این اطمینان خاطر را دادند که هیچ مشکلی برای تامین ارز واکسن ها وجود ندارد. جلسات خوبی هم طی چند روز گذشته جناب آقای دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور  برگزار کردند که گشایش خیلی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
 
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: در ارتباط با بحث تامین واکسن روزهای بسیار خوب و درخشانی در پیش خواهیم داشت که ان شاالله به اطلاع مردم هم خواهد رسید.
 
رئیسی افزود: اما در ارتباط با سایر محدودیت ها حتما نیاز است که علاوه بر تاکید آقای رییس جمهور که هم باید کسب و کارها باشند، صیانت از سلامت مردم هم در اولویت است که حتما باید در کنار هم قرار بگیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی شاید مجبور باشیم بعضی از محدودیت ها اعمال شوند؛ تاکید بیشتر بر رعایت پروتکل ها است که باید دقیق صورت گیرد.
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان گفت: رییس جمهور در بازدید سرزده از داروخانه که روز گذشته داشتند، تاکید کردند که به هیچ وجه صف نباید وجود داشته باشد چراکه این صفها خود می توانند عامل بیماری شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: