اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۵ - 15 January 2017
استاد شجریان به فرهنگ این کشور خدمت فراوانی کرده است اما در برگزاری بزرگداشت یک اصل بسیار مهم است و آن هم رضایت آقای شجریان است.
رایزنی با استاد شجریان برای تجلیل از وی

عصرپرس: پس از آنکه تعدادی از نمایندگان مجلس خواهان تجلیل رسمی از استاد محمدرضا شجریان در جشنواره موسیقی فجر شدند، رئیس این جشنواره، تجلیل از وی را منوط به رضایت ایشان کرده است.

به گزارش ایلنا، رییس سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر درباره تجلیل از استاد شجریان در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر گفت: استاد شجریان چهره شاخص موسیقی ما و فرهنگ و هنر این سرزمین هستند و جا دارد هر ساله از ایشان تجلیل کنیم.
 
حمیدرضا نوربخش با تاکید بر اینکه موسیقی ایران وامدار استاد شجریان است، افزود: استاد شجریان به فرهنگ این کشور خدمت فراوانی کرده است اما در برگزاری بزرگداشت یک اصل بسیار مهم است و آن هم رضایت آقای شجریان است.

نوربخش ادامه داد: ما در این‌باره رایزنی‌هایمان را انجام می‌دهیم و چنانچه استاد رضایت داشته باشند قطعا مراسم تجلیلی برایشان برگزار خواهیم کرد. این وظیفه ماست که از ایشان قدردانی کنیم و اگر تاکنون این امر صورت نگرفته به دلیل این است که هنوز نتوانستیم جواب مشخصی در این باره از استاد بگیریم.

پایان/

نام:
ایمیل:
* نظر: