اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۵ - 24 December 2016
کاهش کیفیت و شرایط اضطرار و ناسالم هوا برای همه مردم، آمبولانس های اورژانس تهران را به حالت آماده باش درآورده است و 6 دستگاه آمبولانس در میدان های پرازدحام و30 دستگاه موتور آمبولانس در نقاط پر تردد شهر مستقر شده اند.

عصرپرس: با توجه به کاهش کیفیت هوای تهران تمام پایگاه های اورژانس تهران در آماده باش قرار دارند و آمبولانس های این مرکز برای خدمت رسانی به بیماران احتمالی در کلیه میادین اصلی و پرازدحام شهر تهران مستقر هستند.

حسن عباسی افزود: با توجه به کیفیت هوای شهر تهران که در شرایط اضطرار است تیم های امدادی و درمانی اورژانس تهران به همراه 6 دستگاه آمبولانس در میادین شهرری، انقلاب اسلامی، آزادی، تجریش، امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) مستقر شدند.

وی بیان کرد: این تیم ها از ساعت 9 صبح شنبه تا ساعت 17 عصر در این میادین مستقر خواهند بود.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران درگفتگو با ایرنا خاطرنشان کرد: تکنسین های اورژانس همچنین به همراه 30 دستگاه موتور آمبولانس در نقاط پرتردد و پر ازدحام شهر تهران امروز مستقر هستند.

وی به شهروندان توصیه کرد از تردد غیرضروری در محیط های باز خودداری کرده و درصورت بروز تنگی نفس، مشکلات قلبی و تنفسی مراتب را به تیم های مستقر در محل یا به سامانه 115 اطلاع دهند.

براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، مهد کودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی تمام شهرستان های استان بجز فیروزکوه، دماوند و بخش های رودهن، لواسان و رودبار قصران امروز (شنبه) تعطیل است..

همچنین فروش طرح ترافیک روزانه شهر تهران و فعالیت شن و ماسه امروز تعطیل است.

 

پایان خبر/

نام:
ایمیل:
* نظر: