اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - 13 December 2016
نمایش «بانوی گم‌شده» به کارگردانی فرهاد شریفی و تهیه‌کنندگی سیدحسام میرحجازی، با پشت سر گذاشتن آخرین جلسات تمرین، از ۲۸ آذر تا یکم بهمن‌ماه به روی صحنه می رود.

سرویس فرهنگی عصرپرس: نمایش «بانوی گم‌شده» به نویسندگی هلن خان‌زاده امیری، کارگردانی فرهاد شریفی و تهیه‌کنندگی سیدحسام میرحجازی از روز ۲۸ آذرماه تا یکم بهمن در تماشاخانه ارغنون روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، «بانوی گم‌شده» اثری اجتماعی با رویکرد طنز، روایتی از سرگذشت هنرمندان یا افرادی است که در کهولت سن، دچار فراموشی شده‌اند و آرزوهای خود را بر بادرفته می‌پندارند.


مهشاد مخبری با نمایش «بانوی گم‌شده» روی صحنه می‌رود

مهشاد مخبری بازیگر مهمان از گروه تئاتر اتوپیا به‌ عنوان تنها بازیگر نمایش «بانوی گم‌شده»، در آن ایفای نقش می‌کند. دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مهدی یزدی(نوازنده و همراه)، پروین کوثری(طراح لباس و صحنه)، بابک حقی(آفیش و بروشور)، قاسم فرجی(افکت و ضبط)، سهیلا تیلاوی(دستیار و برنامه‌ریز)، احمدرضا حجارزاده و الهه حاجی‌زاده (مشاور رسانه و روابط‌عمومی.)

این نمایش، اثری از گروه تئاتر «راشا» است که هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۰:۴۵ در تماشاخانه ارغنون به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از تقاطع رازی، جنب کلینیک شهیدحیدری، بن‌بست زیبا، پلاک۱ اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش  به سایت تیوال مراجعه نمایند.

 

پایان خبر/

نام:
ایمیل:
* نظر: