اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۷ - 22 July 2018
شهردار تهران گفت : هیچ بیلبورد تبلیغاتی به کسی تحویل داده نشده و قراردادی در این زمینه منعقد نشده است.

هیچ بیلبورد تبلیغاتی به کسی تحویل نشده

به گزارش عصرپرس به نقل از صدا و سیما ، محمد علی افشانی امروز در حاشیه صدو سومین جلسه شورای اجتماعی کشور درباره اختصاص بیلبوردهای تبلیغاتی که برای یک بازیگر در نظر گرفته شده بود ، افزود : شهرداری تهران قصد چنین کاری را نداشت ، یک نفر پشت تریبون صحبتی کرد ؛ ولی نه بیلبوردی تحویل داده شد و نه قراردادی منعقد شد.

وی با بیان اینکه گاهی مدیران ما پشت تریبون احساسی عمل می کنند و با حساسیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی روبرو می شوند ، گفت : همیشه در ابتدا باید ببینیم که آیا عملی انجام می شود یا خیر ، بعد آن عمل را نقد کنیم . اما به طور کلی ، بیلبورد تبلیغاتی به کسی تحویل داده نشده و قراردادی نیز در این خصوص منعقد نشده است.

شهردار تهران در خصوص احداث اقامتگاه درمانی برای معتادان متجاهر نیز افزود : شهرداری وظیفه بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد شهری را بر عهده دارد و این کار باید با نگاه توسعه محله ای صورت بگیرد و همزمان با این که ساختمان های ناایمن تخریب و بازسازی می شود ، خدمات دیگر شامل خدمات بهداشتی ، درمانی، آموزشی و ورزشی و ایجاد فضاهای تفریحی نیز در نظر گرفته شود.

افشانی با بیان اینکه این موارد از اولویت‌های شهرداری تهران است که با هماهنگی سایر دستگاه ها انجام می شود ، گفت : در جلسه امروز موضوع جمع آوری متکدیان یکی از بحث های مطرح شده بود که با توجه به تقسیم وظایف دستگاهها پیگیری خواهد شد.

وی افزود : همچنین در جلسه امروز بحث گردآوری (جمع آوری) معتادان متجاهر نیز مطرح شد که مسلما گردآوری آنها از سطح شهر ، چهره پایتخت را عوض خواهد کرد . سال آینده با همکاری استانداری و سایر دستگاه ها امیدواریم که چهره شهر را متفاوت از امروز ببینیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: