اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - 24 January 2018
با حضور معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سامانه اولین جشنواره عکس بناهای تاریخی ایران رونمایی شد.

رونمایی از سامانه اولین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران

به گزارش عصرپرس به نقل از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری،  در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع  وابسته با حضور در غرفه صندوق احیا از سامانه اولین جشنواره عکس بناهای تاریخی رونمایی کرد.

این سامانه تا ۲۹ فروردین در دسترس همگان قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود از بناهای تاریخی را بر روی این سامانه بارگذاری کنند. آثار ارسال‌شده به این جشنواره در هفته اول اردیبهشت داوری می‌شود و در هفته پایانی اردیبهشت هم‌زمان با هفته میراث فرهنگی ۱۰۰ اثر به‌عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

مراسم رونمایی از این سامانه با حضور محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، پرهام جانشفان رئیس صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای فرهنگی و تاریخی، قدرت ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط‌عمومی سازمان میراث‌فرهنگی و عضو شورای سیاست‌گذاری این جشنواره و سیدامین صانعی دبیر این جشنواره برگزار شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: