اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 07 May 2016
رئيس كميته امداد:
رئيس كميته امداد امام خميني(ره) گفت: هزينه فروش ساختمان كميته امداد در منطقه سوهانك، صرف امور مرتبط با مددجويان تحت پوشش اين نهاد حمايتي خواهد شد.

به گزارش عصرپرس از كميته امداد، اين مطلب را سيد پرويز فتاح در نخستين جلسه شوراي مديران و هيات امناي اين نهاد در ساختمان جديد عنوان كرد.

رئيس و هيات امناي كميته امداد هفته گذشته به ساختمان جديد و در دست تكميل كميته امداد واقع در خيابان آزادي منتقل شدند و نخستين جلسه كاري خود را در اين ساختمان برگزار كردند.

ساير مديران و كاركنان كميته امداد نيز با تكميل ساختمان و اتمام مراحل تجهيزات اداري به تدريج تا پايان تيرماه جابجا خواهند شد.

اين ساختمان از پنج ماه پيش در منطقه آزادي خريداري و با اتمام مراحل عمليات عمراني براي تجهيزات اداري آماده خواهد شد و هر هفته يكي از ادارات و بخش هاي كميته امداد از ساختمان سوهانك به ساختمان آزادي منتقل مي شوند.

وعده انتقال ساختمان كميته امداد امام خميني(ره) از سوهانك در شمال شهر تهران به يك منطقه متناسب با فعاليت هاي كميته امداد از زمان حضور مهندس سيد پرويز فتاح در راس اين نهاد مردمي و به دليل دور بودن ساختمان كنوني كميته امداد از مركز شهر و حساسيت مردم نسبت به اين ساختمان مورد تاكيد قرار گرفت كه در نهايت اين اقدام در اوايل سال 95 منجر به اتخاذ اين تصميم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: