اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۶ - 08 January 2018
رئیس مرکز پاسخ گویی به سوالات دینی از راه انداز‌ی پنل اختصاصی این مرکز برای معلمان سراسر کشور خبر داد.

پنل پاسخگویی به سوالات دینی ویژه معلمان راه اندازی شد

به گزارش عصرپرس، حجت الاسلام علی مخدوم اظهارداشت: مطالعات زیادی ناظر به توانایی‌های دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت و از سه سال قبل برنامه راهبردی این دفتر مسأله محور شد، بر این اساس قرارگاه‌هایی تحت عنوان قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی شکل گرفت.

مخدوم گفت: اعضای این قطب‌ها شامل اعضای حقیقی و نخبگان هر حوزه تخصصی می‌باشند و به موضوعات متنوعی ناظر به تخصص‌ها پرداخته می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به تعمیق ایمان و باور‌های دینی، اخلاق خانواده، سبک زندگی، علوم انسانی و اسلامی و... اشاره کرد.

رئیس مرکز پاسخ گویی به سئوالات دینی تصریح کرد: یکی از میز‌ها در این قطب‌ها، مرتبط با موضوع آموزش و پرورش است، مراکز دفتر تبلیغات هر کدام پیشنهاد‌هایی را ارایه می‌کنند و مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی حوزه پیشنهاد داد، بر اساس مأموریت‌های خود به معلمان سراسر کشور سرویس ویژه بدهد.

وی افزود: به لحاظ ارتباطات با وزارت آموزش و پرورش و مطالعات صورت گرفته در این مرکز، به نظر رسید یکی از نقاط مغفول در خصوص سرویس دهی دینی از طرف حوزه و روحانیت آموزش و پرورش و معلمان فرهیحته آن هستند.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی افزود: بر این اساس طرحی را به میز آموزش و پرورش ارائه کردیم تا پنل اختصاصی جهت پاسخگویی به سؤالات دینی برای معلمان ایجاد شود، در ابتدا نقاطی را به صورت پایلوت شروع کنیم که اختصاص به معلمان پرورشی متوسطه دوم و دانشجویان دارد. تا مورد سنجش قرار بگیرد. این پنل در کامپیوتر قابل اجرا است و به زودی نسخه اندروید آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، مرکز پاسخگویی به سوالات دینی حوزه علمیه قم با همکاری بیش از ۳۰۰ نفر از فضلا و اساتید حوزه علمیه در رشته‌های مختلف علوم اسلامی، از طریق شماره تلفن سراسری «۰۹۶۴۰۰»، روزانه ۱۲ ساعت، از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب و با استفاده از ۳۰۰ خط تلفن در خدمت هموطنان عزیز می‌باشد و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به نشانی http://www.pasokhgoo.ir مراجعه کرد.

 

منبع:میزان

نام:
ایمیل:
* نظر: