اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - 13 December 2017
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: وضعیت همه 13 مصدوم سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان البرزی مطلوب گزارش شده است. تنها 2 نفر از دانش آموزان تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

وضعیت عمومی مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس مطلوب است

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، ایرج نظری که پیش از ظهر امروز با حضور در بیمارستان گلستان اهواز از نزدیک پیگیر وضعیت دانش آموزان مصدوم البرزی شده بود، اظهار کرد: به دنبال وقوع تصادف و واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانش‌آموزان دختر استان البرز در محور سوسنگرد - بستان که عصر دیروز رخ داد، متاسفانه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند. 39 نفر دیگر نیز در این حادثه مصدوم شدند.

 وی افزود: از تعداد 39 مصدوم این سانحه، تعداد 13 مصدوم جهت ادامه روند درمانی خود به بیمارستان های گلستان و بقایی اهواز اعزام شدند، سایر مصدومان نیز در مراکز درمانی سوسنگرد به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

نظری با بیان اینکه تنها 2 نفر از دانش آموزان البرزی تحت مراقبت های ویژه هستند، توضیح داد: در حال حاضر تنها 5 نفر از دانش آموزان در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند که حال عمومی آنها مطلوب گزارش شده است و سایر مصدومان این سانحه از بیمارستان مرخص شدند. 2 نفر از این دانش آموزان نیز برای تکمیل روند درمان خود تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار دارند.

گفتنی است در این دیدار، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش البرز نیز حضور داشتند و از نزدیک روند درمان دانش آموزان البرزی را پیگیری کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: