اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - 24 September 2017
فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش پليس، باند بزرگ سوداگران مرگ از انتقال 462 كيلوگرم مرفین ناكام ماندند.

کشف 462 كيلو گرم مرفین در شرق استان تهران

به گزارش عصرپرس ازپايگاه خبري پلیس، سردار عبدالرضا ناظری گفت:در پی دریافت گزارشی از اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان غربي و اعزام يک اکيپ ازآن پليس مبني بر اينکه باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر قصد انتقال گسترده مواد افیونی از استان های شرقی به سمت مرزهای غربی کشور را دارد شناسایی و دستگیری اعضاء این باند در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران نیمه های شب گذشته با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی با اشرافيت كامل منطقه و كنترل مبادي استان موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو تریلی فاو حامل مواد مخدر شدند و با تعقیب و مراقبت چند ساعته خودرو در ورامین محور جاده حرم به حرم حاشیه کویر اقدام به اجرای کمین کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: ماموران با مشاهده قاچاقچیان دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس به سمت بیابان ها اقدام به فرار کرد؛ در نهایت سرنشینان خودرو حین جابجایی مواد مخدر به خودروهای دیگر غافلگیر شده و به دام افتادند.

وي با اشاره به دستگیری دو تن از سرکرده های اصلی این باند خاطر نشان كرد: در بازرسی از محل درگیری و خودرو تریلی 462 کیلوگرم  مرفین به همراه یک قبضه اسلحه شکاری كشف شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: