اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - 16 September 2017
جان بابایی در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان وزارت بهداشت
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که قبل از اجرای طرح تحول سلامت از مشاهده اوضاع نابسامان مردم در حوزه درمان تاسف می خوردیم؛ گفت: اجرای طرح تحول سلامت برای مردم خیر و برکت داشته است و باعث رضایتمندی مردم شد.

طرح تحول سلامت یک جنبش و حرکت وسیع در کشور ایجاد کرد

به گزارش عصرپرس به نقل از وبدا،  قاسم جان بابایی در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان وزارت بهداشت ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای معاونت درمان در اجرای طرح تحول سلامت ، اجرای این طرح را فرصتی برای خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: خداوند افتخاری نصیب افراد می کند تا بتوانند در برهه ای از زمان در خدمتی که به مردم می شود، نقش داشته باشند.

وی با بیان این که قبل از اجرای طرح تحول سلامت از مشاهده اوضاع نابسامان مردم تاسف می خوردیم؛ گفت: اجرای طرح تحول سلامت برای مردم خیر و برکت داشته است و باعث رضایتمندی مردم شد.

 جان بابایی گفت: سالها بود که در زمینه سرطان فعالیت می کردم و شاهد مشکلات و اوضاع نابسامان بیماران و مردم بودم و آرزو می کردم که بتوانیم برای کسانی که همه هستی خود را برای درمان این بیماری از دست می دادند کاری کرد و باعث آرامش و التیام بخش آلام دردمندان باشیم و خوشبختانه در طرح تحول سلامت همه این مسایل و مشکلات به خوبی دیده شد.

وی گفت: خدا را شاکریم که در اجرای این طرح فرصتی ایجاد شد تا بتوانیم در کنار سایر همکارانمان برای مردم خدمت کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان این که خدمت به مردم بالاترین ارزش ها است، افزود: در طرح تحول سلامت توانستیم به ساختاری کمک کنیم که مردم بتوانند بیشتر، از خدمات با کیفیت درمانی بهره مند شوند و میزان رضایتمندیشان از این خدمات افزایش یابد.

معاون درمان با اشاره به این که طرح تحول سلامت یک جنبش و حرکت وسیع در کشور ایجاد کرد، افزود: این طرح باعث شد تا از ستاد وزارت بهداشت تا دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان ها برای اجرای آن بسیج شوند.

 جان بابایی ضمن اشاره به کاهش پرداختی از جیب مردم در راستای اجرای طرح تحول سلامت، افزود: این طرح برای مردم آرامشی ایجاد کرد تا دیگر متحمل هزینه های سنگین درمان نشوند و در عین حال موجب حفظ کرامت بیمار شد.

وی در ادامه با اشاره به وجود انتقاداتی به طرح تحول سلامت از سوی برخی از منتقدین، گفت: گاهی این انتقادات از روی خیرخواهی است و شاید برخی از این افراد چون در بستر کار نبودند و فقط درمانگر بودند، متوجه تغییراتی که در ساختار و سیستم ایجاد شده نشوند.

 جان بابایی یاد آور شد: قبل از اجرای طرح تحول سلامت به عنوان رییس دانشگاه با نامه های مردمی مواجه بودم که از طرف نمایندگان مجلس و یا استاندار و دیگر مسئولین برای تخفیف در هزینه های درمانی ارایه می دادند ولی با اجرای طرح تحول سلامت تعداد این گونه نامه ها بسیار کاهش پیدا کرده است.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: طرح تحول سلامت باعث آرامش مردم در حوزه درمان شد و باعث رضایتمندی مردم و نیز حمایت مسئولان نظام و مقام معظم رهبری از این طرح و افتخار کشور شد و امیدواریم بتوانیم طرح تحول سلامت را به عنوان بزرگترین طرح اجتماعی دولت تثبیت و پایدار کنیم.

معاون درمان در پایان در عین حال تاکید کرد: برخی از بسته های طرح تحول سلامت در طول زمان نیاز به پالایش و آسیب شناسی دارد و باید ببینیم که در کدام قسمت باید انرژی بیشتری گذاشت و یا در کدام موارد نیاز است کاهش هزینه داشته باشیم

نام:
ایمیل:
* نظر: