اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - 21 August 2017
مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر گفت: امروز با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومان کلینیک تخصصی بیماران نادر به مساحت ۳۰۰ متر مربع راه اندازی شد.
افتتاح کلینیک تخصصی بیماران نادر
به گزارش عصرپرس از صداو سیما، علی داودیان در حاشیه افتتاح کلینیک تخصصی بیماران نادر افزود: در این کلینیک که بصورت تخصصی تجهیز شده است از ۸ صبح تا ۱۰ شب همه خدمات در رشته‌های مختلف بصورت رایگان به بیماران نادر ارائه می‌شود.

وی گفت: یک میلیون و دویست هزار نفر در کشور درگیر بیماری‌های نادر هستند و ما هم اکنون ۲۰ انجمن فعال در کشور داریم که خدمات گوناگونی را به بیماران عرضه می‌کنند.

داودیان با اشاره به تامین دارو برای بیماران نادر افزود: بنا داریم با ۱۰ شرکت جهانی وارد مذاکره شویم و از وزارت بهداشت تقاضا می‌کنیم مجوز واردات دارو برای این بیماران را به ما بدهند.

وی گفت: از طرفی درحال حاضر هم بیماران را به سازمان غذا و دارو یا جمعیت هلال احمر معرفی می‌کنیم تا داروی مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر افزود: مردم برای ارتباط با ما می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی بنیاد بیماری‌های نادر یا کلینیک تخصصی بیماران نادر با شماره تماس ۶۴۰۴۵ تماس بگیرند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: