اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 17 August 2017
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: هویت دو سر کشف شده در خیابان شیخ بهایی شناسایی و قاتل دستگیر شد.

به گزارش عصرپرس از صداو سیما، محمد شهریاری گفت: با تعامل و همکاری پلیس آگاهی و دادسرای امور جنایی هویت دو سر پیدا شده در تهران مشخص و در پی آن قاتل دستگیر شد که به هر دو قتل اعتراف کرده است.

شهریاری با بیان اینکه تحقیقات از قاتل پرونده ادامه دارد، افزود : قاتل پیرمردی است که پسر و عروسش را به دلیل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری به قتل رسانده است و اجسادشان را بعد از تکه تکه کردن، هر تکه ای را درجای می اندازد.

وی گفت : در واقع اجساد پیدا شده (سربریده شده و بخشی از تکه های کشف شده اجساد) متعلق به پسر 38 ساله و دختر 34 ساله است که با همکاری سازمان پزشکی قانونی براساس آزمایش‌ها و تحقیقات پلیس آگاهی تهران مشخص شد همه این تکه‌های کشف شده متعلق به همان سران بریده شده است.

شهریاری با بیان اینکه قاتل در زمان ارتکاب قتل در هوشیاری کامل بوده و با علم و آگاهی دست به این جنایت زده است، افزود : قاتل هیچ مشکل روحی و روانی ندارد و اکنون در اختیار دادسراست و تحقیقات تکمیلی و بازجویی از وی ادامه دارد.

11 مرداد امسال همزمان با کشف دو سر بریده شده در خیابان شیخ بهایی تهران که دچار سوختگی هم شده بودند، بقایایی از اجساد هم در سطل‌های زباله در جاهای مختلفی از شهر تهران کشف شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: