اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 09 August 2017
سخنگوی فراکسیون غذا و داروی مجلس از نشست مشترک این فراکسیون با وزرای پیشنهادی دولت خبر داد و گفت: تمامی اهتمام خود را برای رفع مشکلات حوزه غذا و داروی کشور به کار خواهیم برد.
نشست مشترک فراکسیون غذا و داروی مجلس با وزرای پیشنهادی
به گزارش عصرپرس به نقل از خانه‌ملت ، احمد بیگدلی با بیان اینکه فراکسیون غذا و دارو برای بررسی و رفع مشکلات  حوزه غذا و دارو تشکیل شد، گفت: در این فراکسیون موارد مربوط به غذا و دارو که از مسایل مهم و اصلی کشور است بررسی می شود تا اگر نیاز به تصویب قوانین جدید باشد از حق نظارت استفاده و نسبت به تصویب قوانین جدید اقدام کنیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از تمامی کارشناسان  که در این زمینه می توانند نظرات سازنده ای را داشته باشند تقاضا می کنیم در فراکسیون حاضر شده و مسائل و دغدغه های خود را مطرح و بیان کنند.

وی با بیان اینکه ایران از نظر مصرف لوازم آرایشی هفتمین کشور دنیا است، افزود: بخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق بوده و متاسفانه نظارت چندانی نیز بر روند تولید، کیفیت و نوع مواد به کار رفته در این محصولات صورت نمی گیرد از این رو در فراکسیون تلاش خواهیم کرد که این مشکل را بررسی کنیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس دهم، با بیان اینکه فراکسیون غذا و دارو تمامی اهتمام خود را برای رفع مشکلات حوزه غذا و داروی کشور به کار می برد، تصریح کرد: به طور قطع با وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم که به نوعی با حوزه غذا و دارو در ارتباط هستند مانند وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت بهداشت نشست هایی را برگزار و خواسته های فراکسیون را مطرح خواهیم کرد تا مشکلاتی که در دولت گذشته در این حوزه وجود داشت مرتفع شود.

سخنگوی فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از وظایف مهم سازمان غذا و دارو ارتقای سطح سلامت جامعه و بهبود دسترسی آسان مردم به دارو به ویژه داروهای کمیاب است، ادامه داد: در واقع هدف از تشکیل فراکسیون غذا و دارو افزایش سطح نظارت بر حوزه غذا و دارو است و رفع مشکلات سد راه آن است.
نام:
ایمیل:
* نظر: