اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 31 July 2017
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی که با خرید و فروش خودرو طی 23 فقره از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد .
دستگیری کلاهبردار 30 میلیارد ریالی در مازندران
به گزارش  عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهراب ریاحی با اعلام این خبر، افزود: در پی مراجعه و طرح شکایت افرادی از نقاط مختلف کشور مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی به نام جعلی"مهدی – الف" که خود را مامور اطلاعات معرفی کرده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مال باختگان دریافتند، متهم به کلاهبرداری به نام واقعی "علی – ح" 36 ساله پس از اخذ وجه مورد معامله از افراد با تنظيم مبايعه نامه جعلي خرید و فروش خودرو، خود را مالک واقعی خودرو معرفی و از مال باختگان کلاهبرداری می کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم به کلاهبرداری در یکی از شهرستان های غرب استان، افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی قضائی این فرد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ ریاحی، خاطر نشان کرد: متهم به کلاهبرداری پس از دستگیری در اظهارات خود عنوان داشت با این ترفند تاکنون از 23 نفر در مناطق مختلف کشور بیش از 30 ميليارد ريال کلاهبرداری کرده است .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: