اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - 30 July 2017
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از يگان‌هاي مرزي سيستان و بلوچستان از استقرار واحدهاي مرزباني كشور پاكستان در مرز مشترك با ايران براي كنترل مرزها خبر داد و گفت: به لطف خداوند و با تلاش و زحمات دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی، امنیت قابل قبول و خوبی در سطح سیستان و بلوچستان برقرار است.

استقرار واحدهای مرزبانی کشور پاکستان در مرز مشترک با ایران

به گزارش عصرپرس از پايگاه خبری پلیس، سرلشکر محمدباقری كه به منظور بازدید و نیز تقويت بنيه عملياتي، دفاعي، پشتيباني و نيروي انساني يگان‌هاي مرزي جنوب شرق کشور به سيستان و بلوچستان سفر كرده است در جمع خبرنگاران ضمن مثبت ارزيابي كردن اقدامات امنيتي انجام شده در منطقه، اظهارداشت: واحدهايي از مرزباني ارتش پاكستان از امروز، در مرز مشترك با ايران مستقر شدند و از سمت کشور خود، مسئوليت مرزداري را انجام می دهند؛ همچنین مرزبانان دو کشور تلاش می کنند با کمک یکدیگر امنیت مناسب تری را در مرز ایجاد کنند.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح به هماهنگي و همدلي نيروهاي مسلح براي برقراري و تأمين امنيت جنوب شرق كشور اشاره و بیان کرد: به لطف خداوند و با تلاش و زحمات دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی از جمله سپاه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و... امنیت قابل قبول و خوبی در سطح سیستان و بلوچستان برقرار است.

لازم به ذکر است، سرلشکر باقری رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در همايشي كه به منظور ديدار با فرماندهان و مديران ارشد انتظامي و مرزباني كشوري و استاني با هدف ارتقاء امنيت در منطقه و رسيدگي به وضعيت مرزهاي جنوب شرق كشور برگزار شد، شركت كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: