اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - 27 July 2017
وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح 33 پروژه حوزه سلامت استان اردبیل، گفت: مشکلات این استان با افتتاح این پروژه ها برطرف نمی شود اما کاهش می یابد و طرح مطالبات جدید باید با داشته ها متناسب باشد اما در زندگی شخصی هم آنچه خدا داده را کمتر می بینیم و سپاسگزاری می کنیم.

افتتاح 33 طرح بهداشتی و درمانی در اردبیل با حضور وزیر بهداشت

به گزارش عصرپرس به نقل از وززارت بهداشت ودرمان (وبدا)، سید حسن هاشمی در آیین افتتاح 33 پروژه بهداشتی و درمانی استان اردبیل که در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کوثر برگزار شد، اظهار داشت: برای حل مشکلات کشور باید صبور باشیم و با دید جامع به مسائل و مشکلات بنگریم و از بخشی نگری پرهیز کنیم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مشکلات کشور تنها محدود به یک شهر یا منطقه نیست و در استانهای مختلف، مرزها و روستاها مشکلات زیادی مانند گرد و خاک و گرما داریم که نگاه ما به آنها باید ملی باشد نه منطقه ای.

هاشمی تصریح کرد: چشم و هم چشمی نه تنها در زندگی شخصی بلکه در برخی موارد در زندگی سیاسی ما نیز وجود دارد که مانع از پیشرفت و توسعه کشور می شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت یازدهم در حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت آینده نیز این اقدامات ادامه داشته باشد اما مدیریت بخش های مختلف حوزه سلامت آسان نیست و همه مسائل و مشکلات مربوط به فضای فیزیکی و تجهیزات نیست بلکه تامین نیروی انسانی تخصصی در رشته های مختلف برای تشخیص و درمان بیماریها و توزیع آنها در 460 منطقه کشور، دشواری زیادی دارد.

هاشمی گفت: امروز با متخصصان بیمارستان امام خمینی(ره) کوثر صحبت می کردم و می گفتند که تعداد بیماران امروزشان کم بوده امیدوارم که مردم کمتر بیمار شوند و بهداشت فردی و اصول تغذیه سالم را رعایت کنند اما پزشک زمانی در یک منطقه یا بیمارستان حضور می یابد که بیمار وجود داشته باشد.

وزیر بهداشت در پایان اظهار داشت: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی باید برای گسترش خدمات توجیه کننده باشد زیرا ماندگاری پزشکان هزینه هایی دارد.

گفتنی است در این مراسم، 33 پروژه حوزه سلامت در شهرستانهای اردبیل، خلخال، کوثر، بیله سوار، گرمی، مشکین شهر و نمین به ارزش 57 میلیارد تومان از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: