اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۳۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 12 August 2024
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: روابط انتظامی جمهوری اسلامی ایران با طرف عراقی برای تامین امنیت و کیفیت سفر اربعین بسیار مثبت و همسو است.
روابط پلیس ایران و عراق برای تامین امنیت اربعین در بالاترین سطح قرار داردبه گزارش عصرپرس، سردار احمدرضا رادان درباره همکاری مجموعه انتظامی عراق با ایران برای تسهیل و امنیت سفر اربعین، اظهار داشت: خوشبختانه پیش از آغاز موسم اربعین، دیدارهای مستمری با وزیر کشور عراق و جلسات مکرری با مجموعه پلیس عراق داشتیم.

وی با بیان اینکه همکاری پلیس عراق با پلیس جمهوری اسلامی در بالاترین سطح قرار دارد، افزود: هر زمان از برادران عراقی ملاقات و کاری خواستیم، مشتاقانه ورود کردند و در مقابل نیز ما هم همکاری مستمری با آنها داریم.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: کاهش ماندگاری در مرزها، امنیت مسیر سفر به خصوص در عراق، سهولت در رفت و برگشت زائران همچنین سفر در سایه امنیت کامل، همگی نتیجه همکاری و همراهی پلیس دو کشور است.

به گفته سردار رادان، این ارتباط از برکات اربعین و اباعبدالحسین (ع) است که خوشبختانه با وجود تمامی سنگ‌اندازی‌ها و توطئه دشمنان دو کشور، بسیار به یکدیگر نزدیک و همسو هستند./ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: