اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 10 July 2024
معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران و هيئت همراه صبح امروز 20 تيرماه 1403 از نمايشگاه دستاوردهاي آماد و پشتيباني نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران درشهرستان سيرجان بازديد كردند.
بازديدرئيس سازمان شيلات از نمايشگاه دستاوردهاي آماد و پشتيباني نيروي دريايي ارتشبه گزارش عصرپرس از روابط عمومي سازمان شيلات ايران، در اين نمايشگاه كه به همت نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در تعامل با دانشگاه‌ها و مراكز علمي و دانش بنيان و با تكيه بر دانش متخصصان جوان كشورمان برپا شده است، آخرين دستاوردهاي آماد و پشتيباني به ويژه در حوزه دريا تحت عنوان «لجستيك تركيبي هوشمند دريايي» براي حمايت از مأموريت‌هاي طولاني مدت دريانوردي به نمايش گذاشته شد.

همچنين در اين نمايشگاه بخش عظيمي از دستاوردها و توانمندي‌هاي آمادي اقيانوسي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي در ناوگروه ۸۶ و جديدترين تجهيزات با استفاده از فناوري روز دنيا با رويكرد توليد و خودكفايي به نمايش در آمده است.

سيد حسين حسيني معاون وزير و رييس سازمان شيلات ايران، در سفر به استان كرمان، پس از اداي احترام به مقام شهيد قاسم سليماني، به اتفاق هيات همراه از اين نمايشگاه بازديد كرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: