اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۳۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 29 June 2024
با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال»
نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» امروز (شنبه، ۹ تیرماه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به‌کار کرد.
بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز به کار کردبه گزارش خبرنگار سرویس فناوری عصرپرس، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» صبح امروز (شنبه) با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۲ تیرماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است این دوره از نمایشگاه با حضور شرکت‌های بزرگ در ۱۵ سالن نمایشگاهی، در بخش‌های محتوایی و مهم الکامپ همچون «الکام‌استارز»، «الکام‌پیچ»، «تینواستارز»، «توان‌تک»، «الکام تاکز»، «الکام‌جابز»، فعالیت‌های متنوعی ارائه می‌دهد. دو بخش «الکام‌کامرس»و «الکام‌اینشورنس» در این دوره به نمایشگاه الکامپ اضافه شده است که در آن شاهد رویداد‌های ویژه‌ای خواهیم بود.  

بیش از ۵۰۰ شرکت و تیم استارت‌آپی و ۹ پارک علم و فناوری، مدیران و فعالان فناوری اطلاعات کشور و نمایندگانی از بیش از ۱۰۰ شرکت و مجموعه از کشور‌های خارجی از جمله آلمان، ژاپن، فرانسه، روسیه، ترکیه، کره‌جنوبی، چین، پاکستان در حضور بازدیدکنندگان علاقه‌مند به این صنعت به ارائه آخرین دستاورد‌های فناورانه و نوآورانه خود خواهند پرداخت.

شایان ذکر است: این نمایشگاه که بزرگترین رویداد نمایشگاهی ICT کشور است و برای حضور استارت‌آپ‌ها وجوانانی که دارای ایده هستند، فرصت خوبی برای ارائه ایده ها وارتباط گرفتن با فعالین این حوزه است. 


خبرنگار: محسن ولی زاده
نام:
ایمیل:
* نظر: