اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 12 June 2024
مدیرعامل و بنیانگذار گروه کارآفرینی پنتـــر تاکید کرد:
است، گفت: خلق ارزش‌های شگفت‌انگیز در مسیر تأمین و عرضه محصول و تمرکز بر سه رکن "تعهد به کیفیت”، "قیمت مناسب” و "پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان” از اهداف گروه کارآفرینی پنتـــر است.
ايران سرزمين فرصت هاى طلايى كارآفرينانبه گزارش خبرنگار سرویس علمی عصرپرس، مهردادعالی‌پور هریسی مدیرعامل و بنیانگذار گروه کارآفرینی پنتـــر در حاشیه تور فناورانه خبرنگاران با بیان اینکه گروه کارآفرینی پنتـــر با برخورداری از دانش علمی می‌کوشد تا مدل”کارآفرینی برند پایه” یا "کارآفرینی ویژند ‌پایه” را بعنوان یک مدل ایجاد و توسعه کسب و کارهای کارآفرینانه مبتنی بر برندسازی، در مسیر توسعه پایدار زیست‌بوم کارآفرینی کشور بکارگیرد، گفت: از این طریق پنتـــر بعنوان یک نام و نشان تجاری خود را به ابر کسب و کار‌های جهانی و در سطح ملی و بین‌المللی معرفی می نماید.

مديرعامل پنتر در ادامه با اشاره به اینکه شرکت دانش‌بنیان، نوآور و نانوفناور پنتر با بکارگیری شیوه مدیریت مبتنی بر دانش علمی توانسته با استفاده از تکنولوژی، ماشین‌آلات، تجهیزات و فرآیند‌های تولید پیشرفته در مسیر تولید سرزمینی و فرا سرزمینی اقدام نماید ، اظهار داشت: ما با بکارگیری ماهیت چند ملیتی در زنجیره تأمین و عرضه به عنوان اولین دارنده پروانه تحقیق و توسعه در صنایع خلاق کشور و واحد برتر تحقیق و توسعه در حال فعالیت هستیم.

وی افزود: خلق ارزش‌های شگفت‌انگیز در مسیر تأمین و عرضه محصول و تمرکز بر سه رکن "تعهد به کیفیت”، "قیمت مناسب” و "پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان” از اهداف گروه کارآفرینی پنتـــر است.
عالی پور در ادامه با تاکید براینکه کلیه برندهاى ما ( TM ثبت جهانى) شدند،گفت: نوشت افزار ها مهمترين ابزار نقل و انتقال ميكروب و باكترى هاست و گروه پنتر در حال توليد نوشت افزار آنتى باكتريال و با محصولات  سلامت محور باكتريوپاد مى شود.

وی با اشاره به اینکه اولین جایزه ی ملی سلامت را گروه ما کسب کرده و توانسته ایم اولین نوشت افزار سلامت محور را تولید کنیم ، تصریح کرد: تمام این تولیدات حاصل استخراج اطلاعات بيش از ١٤٠٠ مقاله ى علمى است، همچنین توانسته ایم  در شش شاخه ى فعاليت از نوشت افزار ،كتاب ، لوازم الكترونيكى و... را با برند پنتر(پلنگ ايرانى) و با اورجينال ايرانى  را در ٩١ كشور ثبت شد.

مدیرعامل پنترادامه داد: پر فروش ترین کالا و پر فروش قلم خودکار، به دلیل آنتی باکتریال بودن اجناس تولیدی این شرکت مى باشد، همچنین کلیه لوازم اسباب بازی بچه ها از لوازم طبیعی تولید می شود.

وی با تاکید براینکه این گروه از 24 درصد رشد مرکب برخورداراست که با رفع موانع به 28 درصد می رسد، گفت: ما اولین توليدکننده جوهر اسمارتينك (هوشمند) در شرايط دما، فشار و رطوبت مختلف  در جهان هستيم.

عالى پور هريسى،در ادامه سرمایه‌های انسانی و دارایی‌های فکر یک سازمان را عامل رشد یک نام و نشان تجاری ملی افتخارآمیز دانست و گفت: از شاخص‌های قابل ادراک گروه کارآفرینی پنتـــر را رهبری کارآفرینانه، برخورداری از تیمی شگفت انگیز، تعالی‌طلب و دارای تسلط در حوزه تخصصی کارآفرینی کشور عنوان کرد.

وی گفت: گروه کارآفرینی پنتـــر به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود، "آموزش مدل کارآفرینی برند پایه” را برای اساتید، دانشجویان، کارآفرینان، مدیران و افراد علاقه‌مند به توسعه زیست بوم کارآفرینی در سطح ملی و بین المللی را در دستور کار خود قرار داده است.





خبرنگار: محسن ولی زاده
نام:
ایمیل:
* نظر: