اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان در واقعه سقوط بالگرد در حوالی ورزقان استان آذربایجان شرقی، مدیرمسئول رسانه عصرپرس در پیامی این واقعه را تعزیت و تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرمسئول رسانه عصرپرس درپی شهادت رئیس جمهور وهیات همراهعصرپرس: متن پیام به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم‌اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود. 

خبر شهادت خادمانه و خالصانه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانش دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر پرتلاش امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه معزز تبریز و دکترمالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی  فرمانده یگان حفاظت نهاد ریاست جمهوری، سرهنگ خلبان سیدطاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی، در پی وقوع سانحه ی سقوط بالگرد، موجب تاثر و تالم ملت شریف ایران شد.

بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد. مداومت و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال زدنی و الهام بخش همه ی مسئولان و متولیان کشور بوده است. 

ضمن آرزوی سلامتی برای همه‌ی خادمین ایران اسلامی، شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور خدوم ایران اسلامی و همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، خانواده و ملت شریف ایران تسلیت عرض میکنم. 

از خداوند متعال برای خانواده های آن عزیزان و مردم داغدار ایران، صبر و شکیبایی آرزو می نمایم.

معصومه مرادی
مدیرمسئول رسانه عصرپرس
نام:
ایمیل:
* نظر: