اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - 15 February 2024
نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران:
نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران با بیان این که بیست و هشتمین اجلاس گروه پنج دستاوردهای مفید و درس‌های زیادی برای اعضا و سلامت منطقه به همراه داشت، گفت: تعهد سازمان بهداشت جهانی را برای حمایت از گروه پنج اعلام می‌کنم.
بیست و هشتمین اجلاس گروه پنج دستاوردهای مفید و درس‌های زیادی داشتبه گزارش عصرپرس از وبدا، دکتر جعفر حسین در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین اجلاس گروه پنج در تهران، گفت: این نشست بسیار مفید، کاربردی، کارآمد و راهبردی بود.
 
وی افزود: دیدار هیات ها از نزدیک، دیدار با همسر رییس جمهور و حمایت‌ها و رهنمودهای ایشان از دستاوردهای مهم این اجلاس بود.
 
نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بیان داشت: همچنین توانستیم با مدیر جدید منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی ارتباط بگیریم تا شاهد اعلام تعهد عمیق وی به سلامت زنان و مادران باشیم.
 
دکتر جعفر حسین اضافه کرد: درس های زیادی از اعضای اجلاس، با تنوع بسیار گسترده آموختیم‌. اجلاس بیست و هشتم گروه پنج فرصت فوق العاده ای برای توسعه مباحث مربوط به سلامتی خانواده و زنان بود.
 
وی با ابراز خرسندی از پیوستن ازبکستان به گروه پنج، گفت: کشورهای گروه پنج در زمینه سلامت عمومی تاثیر زیادی در توسعه روابط جنوب، جنوب دارند. 
 
نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران گفت: خوشبختانه تعهدی که ایران، وزیر بهداشت ایران و رییس دبیرخانه گروه پنج به این گروه دارند، تزلزل ناپذیر است. 
 
دکتر جعفر حسین بیان کرد: کشورهای عضو عامل تغییر در بهداشت و سلامت زنان و مادران منطقه هستند و می‌توانند در جهت اجرای مصوبات و هماهنگی‌ها کوشاتر باشند. 
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: گروه پنج فرصت و امیدی برای رفع چالش های‌ سلامت در منطقه ایجاد کرده و امید است در زمینه‌های مختلف از جمله بحث واکسیناسیون و توسعه خدمات اولیه بهداشتی در منطقه بکوشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: