اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۲ - 14 January 2024
دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی(سلامت بنیان)آغاز به کار کرد.
آغاز به کار دومین نمایشگاه سلامت بنیانبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس،دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی(سلامت بنیان) امروز با حضور دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، مهندس اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، دکتر دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، رییس سازمان غذا و دارو و جمعی از مقامات خارجی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش یافت.

 در این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان، حضور و استقبال شرکت های فناور و دانش بنیان نسبت به سال گذشته، افزایش یافته و در این نمایشگاه، 20 محصول جدید دانش بنیان شامل 11 قلم دارو، 2 فرآروده طبیعی و سنتی و 7 مورد تجهیزات و ملزومات پزشکی رونمایی می شود.

در دومین دوره نمایشگاه سلامت بنیان علاوه بر شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در حوزه های دارو، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی، تعدادی از پارک های علم و فناوری و مراکز رشد علم و فناوری سلامت حضور دارند.


برپایی میز خدمت سازمان غذا و دارو با حضور رییس سازمان غذا و دارو، معاونان، مدیران و کارشناسان این سازمان از دیگر ویژگی های این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان است.


دومین دوره نمایشگاه سلامت بنیان در روزهای یکشنبه تا سه شنبه 24 تا 26 دیماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت 9 تا 18 پذیرای علاقه مندان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: