اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۳۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - 18 December 2023
وزیر بهداشت اعلام کرد:
وزیر بهداشت با بیان اینکه وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته، گفت: در حال حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی نوزاد و ثبت UID در سامانه تی تک، عرضه می شود.
عرضه شیرخشک با کد ملی نوزاد و قیمت قبلی در داروخانه‌هابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، وزیر بهداشت به صورت سرزده و در راستای نظارت بر ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به کودکان و نوزادان، از دو بیمارستان کودکان حکیم و حضرت علی اصغر(ع) در پایتخت بازدید کرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی روز گذشته ( ۲۶ آذر ماه) به صورت سرزده از بخش های اورژانس و بستری کودکان بیمارستان کودکان حکیم که دو ماه پیش با حضور رییس جمهور افتتاح شد، بازدید و نحوه خدمت رسانی به بیماران را با حضور دکتر صادق نیت، رییس این بیمارستان، بررسی کرد.  

وی همچنین در گفتگو با پرسنل این بیمارستان، در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و برای پیگیری تقویت نیروی انسانی در بخش تخصصی و پرستاری، دستوراتی به معاونین وزارت بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر کرد.  

عین اللهی همچنین از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) تهران بازدید و با پرسنل و همراهان بیماران در این مرکز، گفتگو کرد و پیگیر جبران کمبود نیروی انسانی در بخش پرستاری در این بیمارستان شد.  
 

وزیر بهداشت با بررسی مشکلات یکی از والدین بیماران بستری در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) برای خرید شیرخشک با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، گفت: خوشبختانه وضعیت موجودی شیرخشک در کشور بسیار بهبود یافته و در حال حاضر شیرخشک با قیمت مصوب قبلی و با ارائه کد ملی و ثبت UID در سامانه تی تک، عرضه می شود.

عین‌اللهی همچنین به صورت سرزده از یک داروخانه شبانه روزی در منطقه یافت آباد تهران بازدید و وضعیت موجودی داروها، شیرخشک و اجرای طرح دارویار در این داروخانه را بررسی کرد.  
نام:
ایمیل:
* نظر: