اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 12 December 2023
امیر دریادارخواجه امیری مطرح کرد:
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سربازان درحال خدمت در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تعاملی بسیار خوب با مراکز تحقیقاتی - آموزشی دارند.
تعامل نیروهای مسلح و جامعه علمی کشور در حوزه شناسایی سربازان نخبهبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، درباره وضع سربازان نخبه درحال خدمت در این وزارتخانه اظهار داشت: برای سربازان نخبه  که برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی و دریافت کسری خدمت وارد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می‌شوند، اتفاقات خوبی رخ داده است.

به گفته امیر خواجه امیری، شناسایی و ایجاد فضای رشد برای سربازان نخبه باعث شده یک تعامل بسیار خوبی میان نیروهای مسلح با جامعه دانشی و تحقیقاتی کشور شروع شود.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه سربازان درحال خدمت در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تعاملی بسیار خوب با مراکز تحقیقاتی - آموزشی دارند، خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی نیز از این سربازان برای ترویج مسائل فرهنگی و قرآنی بهره گیری خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: