اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - 08 December 2023
با حضور رئیس‌جمهور انجام شد
در دومین دور سفر استانی رییس جمهور و اعضای دولت به استان البرز، بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردیس با حضور رییس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد تا ۱۲ سال انتظار مردم شهرستان فردیس برای بهره مندی از خدمات درمانی، پایان یابد.
افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی فردیس پس از ۱۲ سال چشم‌انتظاریبه گزارش عصرپرس، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در ادامه برنامه‌های دومین سفر استانی دولت مردمی به استان البرز با حضور در شهر فردیس بیمارستان شهید سلیمانی این شهر را پس از ۱۲ سال انتظار مردم به طور رسمی افتتاح کرد.

رئیس‌جمهور در بازدید از بیمارستان شهید سیلمانی فردیس هم با بیماران بستری‌شده این بیمارستان دیدار کرد هم به کودکان، گل اهدا کرد.

بیمارستان شهید سلیمانی فردیس به عنوان نخستین بیمارستان در این منطقه، تا سال گذشته ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، اما سفر فروردین ماه سال گذشته رئیس جمهور به استان البرز نقطه عطفی برای جهش در تکمیل این بیمارستان و ده‌ها پروژه نیمه کاره و خاک خورده دیگر استان بود.

مساحت بیمارستان فردیس که در ابتدای کار ساخت آن در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع آغاز شده بود، با همکاری مدیریت شهری فردیس و دولت به ۲۹ هزار مترمربع افزایش یافت.

این بیمارستان با زیربنای ۲۴ هزار مترمربع در ۶ طبقه و هزینه ۷ هزار میلیارد ریال ساخته شده و دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی پزشکی است.

بیمارستان فردیس در قالب سه بلوک و به صورت عمومی (جنرال) ساخته شده و ظرفیت تعداد تخت‌های آی‌سی‌یو بیمارستان فردیس از هفت تخت به ۳۷ تخت افزایش یافته است.

۶۷ درصد اعتبارات ساخت این بیمارستان در طول ۲۰ ماه گذشته توسط دولت سیزدهم تامین شده و ۵۰ درصد عملیات ساخت تنها بیمارستان دولتی فردیس در یک سال اخیر محقق شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: