اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - 20 October 2023
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان کرد:
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به برنامه های بلند مدت وزارت بهداشت برای جذب، نگهداشت، آموزش و ارتقای نیروی انسانی در وزارت بهداشت، گفت: در دو سال گذشته بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی و دو هزار پروژه بهداشتی جدید در کشور راه اندازی شده و در سه مرحله، جذب نیروی انسانی در وزارت بهداشت انجام می شود.
باستخدام 75 هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت در سه مرحله آزمون استخدامیه گزارش عصرپرس از وبدا، دکتر بهروز رحیمی در حاشیه بازدید از آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دانشگاه علم و فرهنگ تهران، با بیان اینکه در توافق با سازمان های برنامه و بودجه و همچنین امور استخدامی، 75 هزار نیروی انسانی در سه مرحله در وزارت بهداشت جذب می شوند، گفت: در مرحله اول 25 هزار نفر استخدام می شوند که امروز آزمون استخدامی در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به گستردگی خدمات و ماموریت های وزارت بهداشت، حتی با وجود استخدام 75 هزار نفر مشکل کمبود نیروی انسانی حوزه سلامت برطرف نخواهد شد اما نیروی انسانی پروژه های افتتاح شده و یا آماده افتتاح از مرحله اول و استخدام 25 هزار نفر، تامین می شود.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه برای برگزاری مرحله دوم و استخدام 25 هزار نفر دیگر تا قبل از پایان امسال، گفت: برای آزمون استخدامی امروز، 111 هزار متقاضی و داوطلب ثبت نام کرده بودند که نشان دهنده استقبال متقاضیان برای استخدام در وزارت بهداشت است.

رحیمی ادامه داد: در آزمون استخدامی امروز، 8 هزار و 500 نیرو در حوزه بهداشت، حدود سه هزار و 500 نفر در حوزه فوریت های پزشکی و اورژانس و بیش از 14 هزار و 500 نفر نیز در حوزه درمان و پرستاری جذب می شوند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی در 67 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد، ابراز امیدواری کرد تا یکماه آینده نتایج اولیه این آزمون اعلام شود البته امکان اعتراض داوطلبان به صورت اینترنتی و حضوری هم وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: