اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۳۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - 19 October 2023
در دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت انجام شد؛
دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت کشور با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، دکتر شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و جمعی از خیرین سلامت آغاز و نشان حامی سلامت و لوح چهره ماندگار عرصه سلامت به دکتر عین اللهی، اهدا شد.
به گزارش عصرپرس از وبدا، دکتر حسینعلی شهریاری در این همایش با تقدیر از خدمات خیرین سلامت در توسعه زیرساخت های بهداشتی، درمانی و آموزشی کشور، گفت: جا دارد از وزارت بهداشت به دلیل همراهی با خیرین نیک اندیش حوزه سلامت که به قول رییس جمهور، شرکای راهبردی دولت هستند، تقدیر کنیم.

وی افزود: برخی از خیرین سلامت، تمایلی به ذکر نام شان ندارند و گمنام مانده اند در حالیکه باید از امور خیر و مشارکت اجتماعی در عرصه های مختلف از جمله حوزه سلامت، بیشتر در جامعه گفته شود تا دیگران نیز برای امور خیر، تشویق شوند.

در این همایش سه روزه، 500 نفر از خیرین سلامت از داخل و خارج از کشور حضور دارند. اولین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت کشور، سال 1393 برگزار شده بود.

در این مراسم علاوه بر خیرین سلامت، جمعی از مدیران وزارت بهداشت، رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهردار مشهد مقدس نیز حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: