اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - 15 October 2023
معاون بنیاد ملی نخبگان:
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: ۷۰۰ نخبه در دومین روز از سیزدهمین همایش ملی نخبگان، با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد و از بیانات ایشان بهره مند خواهند شد.
نخبگان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنندبه گزارش عصرپرس، یاسین کیخا، معاون بنیاد ملی نخبگان (امروز یکشنبه) با تشریح جزییات برگزاری سیزدهمین همایش ملی نخبگان در نشست خبری، اظهار داشت: در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، هفت نفر از نخبگان سخنرانی خواهند کرد.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان افزود: این همایش فردا دوشنبه ۲۴ مهرماه با حضور رییس جمهور و ۷۰۰ نخبه در سالن همایش نورالرضا برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش دو جایزه با حضور رییس جمهور اعطا می شود. یکی از آنها جایزه کانون های تربیت دانش آموزان نخبه برای انقلاب اسلامی است. این جایزه به سه کانون نخبه پرور برتر با امضای رییس جمهور اختصاص خواهد یافت.

کیخا تاکید کرد: جایزه دوم بورس دانش آموزان نخبه انقلاب اسلامی است. این بورسیه به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار است.

وی ادامه داد: این بورسیه به سه دانش آموز برتر نخبه مناطق کم برخوردار از استان های مختلف کشور اعطا می شود.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: علاوه بر اینها تقدیر از مادران نخبه پرور را داریم و در این همایش از مادر سید اسماعیل نصراللهی دارنده رتبه ۲۵ کنکور علوم انسانی امسال که باوجود محدودیت های جسمی در کنکور سراسری شرکت کرد و حائز رتبه ۲۵ شد، تقدیر می شود.

کیخا گفت: ۷۰۰ نخبه انتخاب شده در این دو روز از میان دارندگان مدال طلای المپیاد دانش آموزی، رتبه های زیر ۱۰ آزمون سراسری امسال، دانشجویان و استادیاران جوان برتر طرح کاظمی اشتیانی، برترین های طرح پسا دکتری یا طرح شهید چمران، طرح شهید رضایی و طرح احمدی روشن هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: