اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - 14 September 2023
وزیر بهداشت که به منظور نظارت بر ارائه خدمات سلامت به زائران ایام پایانی ماه صفر به استان خراسان رضوی سفر کرده است از بیمارستان سیار ثامن الائمه(ع) و مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی شهر ملک آباد مشهد مقدس بازدید کرد.
بازدیدوزیر بهداشت از دو مرکز بهداشتی و درمانی در ملک آباد مشهد مقدسبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپس از وبدا، بهرام عین اللهی از بخش های مختلف بیمارستان سیار ثامن الائمه (ع) شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، بستری، اورژانس و داروخانه بازدید و با نیروها و بیماران این بیمارستان، گفتگو کرد.

بیمارستان سیار ثامن الائمه(ع) از سوی مرکز بهداری رزمی شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران از روز 19 شهریورماه در ملک آباد مستقر شده و آمادگی ارائه خدمات به 5 هزار مراجعه کننده در روز را دارد.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت شهری روستایی شبانه روزی ملک آباد بازدید و نحوه ارائه خدمات به زائران و مجاوران را بررسی کرد.

در این مرکز جامع خدمات سلامت، بخش بستری موقت برای رسیدگی به وضعیت زائران در ایام پایانی ماه صفر راه اندازی شده و سه پزشک عمومی و متخصص پزشکی خانواده نیز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

در این بازدید میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور، شبستری، رییس و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس نیز عین اللهی را همراهی کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: